dinsdag 6 maart 2012

BREAKING NEWS!!

ZUYDBIKER IS IN THE BUILDING!

Fris gedouchet zit hij aan zijn bureau. Het was een grijze morgen en een koude zonsopkomst, maar de eerste fietsdag voor Mpongwe is goed begonnen. Bij binnenkomst in de fietsenstalling kreeg hij een appel overhandigd van Frits Kamps. Bedankt Frits! En Paula bedankt voor de warme ontvangst en Bart voor de foto's.
Ik waarschuw mijn sponsors alvast: Zuydbiker ziet er niet op zijn best uit als hij na 23 kilometer fietsen een beetje duizelig van de inspanningen van zijn fiets afstapt met zijn slechte conditie en een 30+ BMI! Be warned!

Onderweg, al fietsend, werd ik begeleid door het opwekkende gefluit van spreeuwen, merels en vinkjes, die in de nog bladerloze bomen duidelijk zichtbaar mij aanmoedigden. En dat was ook wel nodig.

Als schaatsers in gesprek gaan met het ijs (Mart Smeets), waar moet ik als fietser dan mee in gesprek gaan?
Nou, waarom geen vogeltjes?
Ze keken me echter aan alsof ik mijn verstand verloren was.
Wijze beestjes, die gevederde vriendjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten